Fixat med kläder till Knoddas ;)

Idag har jag fixat med kläder till Knoddas och lagt allt i ordning i byrån till Knoddas så nu är det fixat ;) Har varit riktigt flitig idag och gått igenom lite av mina kläder och fixat lite hemma medans Melinda va på dagis;) E skönt att kunna fixa saker pang bom utan att det tar 10 ggr längre tid när Melinda försöker hjälpa mig =O Hon försöker iaf men d går inte så bra än men tids nog kan hon gärna hjälpa mig ;) 
 
 
 
Hon har sen en liten tid tillbaka fått på dessa rträ ringarna på pinnen och klappar varje gång och ler mot mig när hon fått i en ;) Så söt hon är och duktig ;) Vi klappar ihopa och jag säger att hon är duktig ;) 
 
 
 
 
 
 
Efter dagis gick vi en runda till ankorna och gav dem lite bröd och uppslutningen va minst sagt dålig idag så dem som fick bröd idag blev nog övergödda *haha* 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Blev lite nya plagg till Melinda idag med en snabb runda på Väla då d börjar komma kyla så fick d bli mössa och vantar som köptes samt att hon drog i 2 par strumpor som hon ville ha så det blev det med ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sen nu på kvällen kom Kent & Madde hit i ca 2 h och snackade skit och busade med Melinda ;) Tack för besöket d va riktigt trevligt ;) 
 
 
 
Har haft en helmysig och skön dag och fått fixat en del och imorn ska ja få ihop spjälsängen och grovstäda lite här och var e tanken iaf ;) Sista dagen imorn denna veckan med dagis för Melinda så ja får passa på att få en massa gjort imorn när hon e där ;) 
 
 
 
Melinda  = Huligana                           c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0