Melinda jazzar på scenen ;)

Då va det dags för Julspel på Sundspärlan för Melinda och alla på hennes Förskola ;) Både jag och Per har varit så spända på att få se henne på scen och vad hon gör och hur hon beter sig mm ;) Jag anade att hon skulle jazza och klappa loss och minsann det gjorde hon och hon hade riktigt kul uppe på scenen ;) Man blev helt rörd av att se henne ha så kul på scenen och jazza och hålla takten ;) 
 
 
 
Fick några bilder men dem e ju tyvärr inte bra med full skärpa men man ser Melinda i mitten iaf hur hon njuter av att stå där uppe ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter uppträdandet satt Melinda hos oss och jazzade vidare till alla låtarna dem sjöng och njöt med Lussebulle och saft till detta ;) 
 
 
 
Här har vi vår stora Tomtenissa Melinda ;) 
 
 
 
 
 
 
Och vår lilla Tomtenissa Celina ;) 
 
 
 
 
 
 
Melinda platsar verkligen in på denna Förskolan ;) Teaterförskolan Duvungarna heter hennes förskola och hon älskar att va på sin förskola ;) 
 
 
 
Och nu till lite nytt om lillasystern ;) Blir en favoritoverall i repris på Celina så här kommer 2 bilder på det ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Denna kanin overallen e så sjukt söt! Blev så ledsen när Melinda växte ur den men nu får den en andra chans i detta hemmet att pryda lillasyster ;) 
 
 
 
Här är två bilder på Melinda när det begav sig med overallen ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mina 2 söta underbara döttrar ;) Älskar er och Älskkar min Per ;) Har ett riktigt bra samarbete hemma med båda barnen och att fixa i hemmet båda två nu ;) E så kul att vi kan komplettera varandra och få det att flyta på så bra som det gör med två små barn ;) 
 
 
 
Utan min familj är jag ingenting men med er är jag hel och lycklig                  c",)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Helena

Sötisar ❤ vilken snäll kusin du har som gett dig denna mycket uppskattade kanindräkt 😉

Svar: ❤ Tack Kusin ❤ Ja den där Helge e en snäll kusin minsann ;)
MalinOpel

2012-11-29 @ 08:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0