Loppis fynd ;)

Va på loppis igår här på Närlunda där det va en liten loppis och dem bjöd på glögg och kaka ;) D va mysigt i detta trista regnvädret med kall vind. Jag, Melinda och Celina studsade dit och blev däri 1½ timme då en kompis stod där och sålde så blev vi där och hade mys ;) Celina sov typ hela tiden men Melinda sprang runt och charmade allt och alla =) 
 
 
 
Melinda ville hålla syster i famnen så jag hann ta två bilder innan hon inte ville hålla mer =O 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dessa saker blev det som fynd till Melinda ;) Fanns inget smått i Celinas storlek =/ 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fångade Celina i en söt sovställning på bild idag =) 
 
 
 
 
 
 
Har varit iväg med bara Melinda idag och handlat regnskydd till dubbelvagnen samt lite annat smått och gott ;) Köpte bla en sulky till Melinda för d vet jag hon älskar att köra med så den har gått varm idag med dockor och allt annat i =) 
 
 
 
 
 
 
Dagens middag idag blev Fiskpinnar med mos och remoladsås och det åt Melinda massor av ;) 
 
 
 
 
 
 
Melinda e lite hårdhänt mot sin syster men hon menar bara väl men förstår inte riktigt att hon e omtålig som oftast men jag bad henne ge Celina napp då hon va ledsen och d fixade hon kanon utan att va hård och man ser hur överlycklig hon blev över att ha klarat ge henne nappen så bra och jag berömde henne så ;) 
 
 
 
 
 
 
Haft full rulle idag med att fixa smått här hemma i den takten man kan med att röja och gå igenom påsar med bebiskläder och gratis saker från BB och gud vet allt så sovrummet ser ut som kriget med påsar som måste gås igenom samt att jag måste ner i källaren och få upp lådor som ja ska lägga kläder i med nästkommande storlekar då allt ligger huller om buller och här och var och jag måste ha ordning på det =O Så nån lugn stund har d icke varit idag inte men som tur är så är Celina snäll och låter mamma sova bra på natten så sömn och vila blir det inatt iaf ;) 
 
 
 
Goodnight everyone                        c",)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0