BVC besök för Celina ;)

Nu är Celina snart 2 veckor gammal så då gör BVC det första besöket hemma hos en så Karin som vi går till med Melinda ville vi ha till Celina med och hon ville gärna ha Celina med ;) Känns kul att ha samma till våra barn ;) 
 
 
 
Nu vägde Celina 3500 gram ;) Här får ni se en bild på en liten halvt nakenfis ;) 
 
 
 
 
 
 
Dessa kläderna hade aldrig Melinda på sig för dem fick jag ett tag efter att hon växt ur strl 56 så Celina inviger dessa ;) Dock e byxorna dem nya ja köpte häromdan ;) 
 
 
 
 
 
 
Per spelar tennis nu ikväll och jag badade både Melinda och Celina samtidigt men mitt i badet blev Celina väldigt hungrig igen så det blev att ta upp henne och ge henne flaskan på detta sättet då Melinda ville upp från badet med och skrek och försökte krypa ur så Malin kan minsann hitta sina knep så man kan fixa båda barnen på en gång ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Har inte hänt mkt mer idag utan det har varit en tröttis dag och jag har sovit i 2 omgångar idag minsann =O E så skönt att bara slappa då och då för det behöver man ;) Har dock en del ja måste göra här hemma så ja får ta tag i det så det blir gjort nån gång så här blir ordning och reda och inte ser ut som ett bombnedslag =O 
 
 
 
Älskar mitt underbara familjeliv                       c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0