Bebismys och Melindamys ;)

Åh va jag e lycklig med min familj ;) Mina 2 älskade döttrar e bara så himla fina och dem är så sjukt lika varandra med! Ska lägga ut jämförelsebilder här på bloggen ;) Har tagit en del bilder på Celina och nu tänkte jag publicera några av dem samt bilder på Melinda och Celina ;) 
 
 
 
Helt nykläckt på första bilden ;) 
 
 
 
 
 
 
Klädd för webbisar foto ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
På första bilden nu e det bild på Melinda och nästa bild är på Celina så kan ni se likheten mellan systrarna ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Har haft massa mys hemma nu i dagarna med båda mina döttrar och Melinda är nyfiken men lite hårdhänt men hon förstår inte riktigt klart men hon e snäll annars mot henne och vill ge henne nappen och klappa fint och kela med henne ;) 
 
 
 
Har lyckats fånga denna fina bild på dem när en stolt Melinda håller sin syster Celina ;) 
 
 
 
 
 
 
Och här tog jag en söt bild på systrarna när dem sussar på mig ;) 
 
 
 
 
 
 
Igårkväll så va Melinda så ledsen och helt ifrån sig länge och ville bara till mig när hon skulle sova och skrek mamma mamma så till slut fick jag ta Mellisen och natta henne. Hon kröp upp på mig och vi hade det så mysigt jag och Melinda och vi somnade så sött i sängen ;) Jag fick 3 h sömn där med Melinda innan Per kom in med Celina till mig ;) 
 
 
 
Melinda mys ;) 
 
 
 
 
 
 
Här e lite saker som Celina har fått nu ;) 
 
 
 
Detta från Lena & Micke med familj ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och detta fick Melinda och Celina från Gammelfaster Ingar ( Min faster Ingar ) där alla tingen kommer från England då min kusin Gunilla bor där med sin dotter på 7 år så min faster är ofta där och hälsar på ;) 
 
 
 
Matchande tunikor till våren som e så söta!
 
 
 
 
 
 
Lila strumpbyxor till Melinda och cerise till Celina ;) 
 
 
 
 
 
 
Dykarset fick Melinda som hon sitter här och kontrollerar noga =)
 
 
 
 
 
 
Denna söta nallen fick Celina från min kompis Mimis dotter Emilia ;) 
 
 
 
 
 
 
Har haft full rulle med att få ordning hemma med att städa och fixa och d tar sin tid med 2 små barn bredvid en men ja har fått lite ordning hemma iaf men har en del till att fixa som jag ska hitta tid till att fixa =O 
 
 
 
Idag va jag äntligen ute och gick en runda med dem och det va skönt att komma ut och röra sig och det blev en snabb sväng till Melindas Förskola och visa upp Celina ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi hämtade ut vagnen den 16 nov på sena eftermiddagen och tur va väl det då Celina tittade ut 6 dagar tidigare än beräknat ;) Är så nöjd med vår vagn och den är så lätt att köra och fälla ihop mm ;) 
 
 
 
Celina kan minsann hålla flaskan sin själv ;) 
 
 
 
 
 
 
Celina den fina i all sin prakt ;) 
 
 
 
 
 
 
Ikväll trillade hennes navel stump av på dag nr 5 och Melinda tappade med sin på dag nr 5 *ler* Det hände en olycka på skötbordet med massa kiss så det blev Celinas första bad ikväll ;) Melinda var 2 veckor när hon badade första gången =O 
 
 
 
 
 
 
Har glömt att berätta att på BB låg jag i samma rum och på samma sängplats som när jag hade fått Melinda ;) Lite fräckt att det blev samma! ;) Rum 21 och säng 1 på Helsingborgs sjukhus ;) 
 
 
 
Avslutar kvällens inlägg med en bild på oss för'ldrar till 2 söta små döttrar när jag ligger på förlossningen =O 
 
 
 
 
 
 
Älskar mina 2 döttrar och min lilla familj                         c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0