Sista soldagen hos syrran =/

Igår va d sista soldagen nu i rad då det skulle va regn mm nu i ett antal dagar =/ Trist med sånt skrotväder men vi hade kanon väder igår minsann ;) 
 
 
 
Per och Mellis myser i gräset ;) 
 
 
 
 
 
 
Hett värre va d på kvällen när vi körde hemåt =P Gick en sväng på Festivalen enbart för att käka Grekiskt grillspett från en vagn där dem va sjukt goda *yummy* 
 
 
 
 
 
 
Melinda satt så fint i vagnen hela kvällen på Festivalen ;) Hon hade hållt låda hela dagen med som vanligt så hon va inte så jättepigg och hon njöt i vagnen <3
 
 
 
 
 
 
Idag har vi bara varit hemma och jag har städat och fixat lite smått. har varit regn idag med väldigt lite sol nån gång. Har varit mulet och blåsigt samt kvavt så lite åska hade inte suttit fel minsann =P 
 
 
 
Hittade på balkongen idag en död fladermus precis där Calibra trillat ner.... Vet att den inte låg där kvällen innan han dog då jag flyttade krukorna där. Jag tror han gett den en smäll när den flugit in över balkongen eller ngt och då tappat balansen... han va stabiliteten själv Calibra. Han va så stadig och säker alltid nämligen. Får aldrig veta vad som hänt dock men det kan va det som hänt.... =( 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter en massa studsande och nattsuddande så har Melinda sussat längre stunder på förmiddagen efter vällingen och här sussa hon så sött på Min Älskade Zazzi gumma <3
 
 
 
 
 
 
Köpte denna stålringen på Festivalen igår för 60 kr minsann med en prinsess slipad CZ sten ;) 
 
 
 
 
 
 
Fick fint besök idag av en gammal kollega från HD och hans sambo ;) Kent & Madde ;) Dem är som mig katt älskare och älskar katter över allt annat och dem har 5 st just nu ;) Dem förstår min sorg och det va skönt och helt underbart att ha dem här och prata om Calibra och allt annat ;) Tack mina underbara vänner för denna trevliga em/kväll ;) 
 
 
 
Fick några fina bilder på Melinda nu ikväll när Kent och Madde va här ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu blir d mys med Zazzi                                       c",)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0