R.I.P. Min älskade katt Calibra <3

Usch..... dumma mej öppnade balkongdörren vilket brukar va öppet jämt sommartid här hemma då här blir så äckligt varmt. Runt 7 tiden på morgonen öppnade jag och vi vaknade runt 9.15 av att min gamla mobil ringde som bara den och Melinda vaknade i samma veva. Skulle kolla upp numret och då ringde det numret till mitt vanliga nr och jag fick ett hemskt samatal som förstört resten av denna sommaren och året =( 
 
 
 
Djurpolisen hade fått ett samtal om en katt som trillat från balkong så Min Calibra hade under lite över 2 h lyckats trilla ner på ngt sätt för han va sjukt stadig och spänstig så ja fattar inte vad som har hänt riktigt från vår balkong....
 
Jag sa nej han är här Calibra när dem sa att dem hade honom men det va Zazzi jag såg.... Gick ut på balkongen och bevittnade massa blodfläckar nertill och då brast det för mig för då förstod jag vad som hade hänt så Per fick ta över telefonen och prata....
 
Han hade hamnat i Ugglarp utanför Ängelholm hos en veterinär då dem har kontrakt med dem om att ta hand om skadade djur så det är dit dem åker.
 
9 frakturer hade Calibra.... Bruten käke, ena framtassen knäckt på alla fyra klor, ena frambenet av, 2 frakturer i bröstkorgen och en kota i ryggen va så förskjuten att den va knäckt..... I telefon bestämde jag mig för att låta honom somna in..... Han hade varit där i 30 min max när dem lyckades få tag på mig så han led inte inte länge men länge nog =,( 
 
Tufft läge att ta beslutet så men han va illa och hade inte klarat operation mm..... Ville så gärna va där när han somnade in... Han va knappt vid medvetande sa dem och ja hoppas han vet att jag gjorde detta av kärlek att låta honom somna in utan att jag fanns där hos honom.... Gör så ont i mitt hjärta och jag kan inte sluta gråta..... I 8 år fick jag ha dig hos mig min Älskade Calibra <3 Önskar ja kunde snurra tillbaka klockan och få tillbaka alla nära som jag har förlorat..... Gör för ont för att leva många ggr när man mister nån som står så nära och alla som känner mig vet att mina katter är mitt allt, mitt liv och min kärlek. 
 
 
 
Jag och Kajsa åkte till veterinären för jag ville säga hejdå till honom en sista gång. Fy va d e tungt och tufft och syrran grät minst lika mkt som mig..... Trots alla frakturer så va han så fin Min Älskade Calle <3 
 
 
 
R.I.P. Calibra 04-06-19 ~ 12-07-26 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Gör så ont i min kropp att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Hjälp mig någon.... Älskar dig Calibra och ja hoppas du vet det i katthimlen <3 Din lillebror Turbo tar hand om dig i himlen <3 Älskar er Calibra & Turbo <3 Ni kommer alltid vara en del av mig. 
 
 
 
Jag och Calibra i Januari i år ;) 
 
 
 
 
 
 
Cant stop crying                                               =,(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0