BM besök ;)

Va hos BM idag och alla värdena såg bra ut och Knoddas hjärta pumpade så fint och hade bra värde ;) Är kul med lite positiva besked i sörjandet ;) Är i vecka 23+3 idag ;) Ska till BM igen 16/8 sen i början på september blir d glukosbelastning =P 
 
 
 
Fick en söt bild på mina 2 älskade döttrar igår när jag skulle nanna ;) 
 
 
 
 
 
 
Jag undrar så vad som rör sig i Zazzis huvud och hur hon mår egentligen =( jag hoppas hon tar detta bra och att hon inte sörjer ihjäl sig då hon är själv. Hon har aldrig varit ensam katt nånsin. Hon har gått igenom en del med mig och är en stark, trofast och kelig vän ;) Sen i somras har hon inte hoppat upp på balkong räcket men nu sen Calibra dog har hon hoppat upp där så numera får hon inte vara på balkongen alls utan mig. Jag tror hon vet vad som hänt och undrar vart han är. 
 
 
 
Min älskade Zazzi gumma ;) 
 
 
 
 
 
 
När jag kom hem från BM så låg en st Melinda helt utslagen på Per och sussade =) 
 
 
 
 
 
 
Är så glad att Melinda inte förstår vad som hänt och att vi bara har en katt kvar. Min smärta jag känner är olidlig och ett barns smärta är ännu värre då man vet hur det känns och att många barn tar det hårt. Jag hoppas att Zazzi är med oss i många många år så mina barn får växa upp med en helt underbar katt som älskar allt och alla ;) 
 
 
 
Nu vaknade Mellis                         c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0