Dan före dan =O

Dagen innan Julafton blev massa mys hemma sen började snöa duktigt mkt här så kanske kanske vi får en vit Jul om d nu ligger kvar tills imorn dvs =O Vi körde en runda till Väla sent i eftermiddags då Per köpte en Julklapp till mig ;) Blev ett snyggt sexigt nattlinne som jag inte visar upp här =P 
 
 
 
Köpte lite saker till våra töser med idag ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag köpte denna tröjan med då ja inte har så mkt plagg numera då ja gjort av med mkt som va gammalt och slitet =O 
 
 
 
 
 
 
Hoppas verkligen att snön ligger kvar imorn så det blir en riktig och äkta jul ;) Har alltid älskat julen då vi alltid haft så mysiga jular med våra 2 kusiner så vi har varit många på julafton alltid med våra närmaste släktingar ;) Och nu e d jul vi firar hos mina föräldrar och alla deras barnbarn firar jul där med så det blir många numera med ;) 
 
 
 
Nu blir det kvalitetstid med gubben då töserna sussar                      c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0