Mer kläder till Melinda ;)

Här kommer lite bilder på fler kläder som hon ska ha i nästa garderob ;) Hittar inte bilder på alla från H&M nu men några hittade jag ;) Får ett antal nya plagg från Pers snälla syster när dem kommer ner nu och hälsar på oss ;) Hon jobbar på H&M i Borås som systemutvecklare ;)

Hennes nästa garderob med kläder e så himla fin och ja har valt allt där nästan så d ska matcha ;) D ja fått har varit precis sånt som jag önskat mig till henne ;)















Detta va begagnade kläder som jag fyndade ;)


Här kommer lite H&M kläder ;)












Fick en uppsättning kläder häromdan med som ja fick från syrrans sambos mamma ;) Så gullig hon är som köpt kläder till Melinda ;) Ska tacka henne än en gång genom att ge dem ngt fint och besöka dem med ;) Detta fick jag av hans föräldrar ;)





Så underbart fin garderob får hon ;) Tack alla som gett henne fina kläder ;)

Gick en långtur idag med gumman i höstblåsten. Orkade inte bara sitta inne så ja gav mig ut och va ute i nästan 3 h och gick ;) Hamnade nere på söder och kollade runt där i lite affärer samt att ja pantade lite trasiga guldsmycken och lämnade in ett guldhalsband på lagning som Melinda ska ha sen samt en lyckopeng hon fått av min mamma dvs hennes mormor lämnade ja in på gravyr så det blev byteshandel ;)

Skönt att va ute och gå trots att man höll på att blåsa omkull och Melinda somnade fort i vagnen och hon sover sött än den lilla sötnosen ;) Det enda positiva med hösten är dem fina färgerna på träden och buskarna ;)



Är helt frisk idag så det va nog bara en 2 dygns släng av ngt skit ja fick =P Skönt och ja hoppas att det inte kommer tbx imorn eller i dagarna utan ja hoppas att d gjort sitt nu ;) Vill inte va sjuk så vi håller tassarna att det håller sig väck och Melinda har ingen feber eller så för ja kollar tempen ofta på henne ;)

Här sussade hon så sött igår ;)



Då hon växt ur sina flesta kläder i strl 56 så fick hon på sig denna när vi skulle ut idag och hon såg ut som en påse nötter i den *hihi* Men så söt hon blev i den ;) Riktigt dålig bild blev det dock =P



Nu ska jag göra soppa och mysa ner i soffan                    c",)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0