Återbesök hos BM ;)

Idag va jag hos barnmorskan ( BM ) och va på återkoll ;) Allt såg jättebra ut och ja har läkt fint ;) Det kändes skönt att höra ;) Mår mkt bättre nu men har lite ont nertill då och då men det tar tid att läka helt pga min svåra förlossning som skadade mig mkt. Ska dit igen den 15 nov och få en kopparspiral insatt ;)

Pers mamma va på besök idag och en kompis till mig Angelica kom förbi med en sväng med sin vovve Hubbe ;) Papillon/Dvärg Pinscher ;) Så söt den lilla vovven va ;)

Per slängde på Melinda sin finaste body idag som är i strl 68 så den e lite väl stor för henne så hon va så söt i den med armarna dinglandes och en påse till body *hihi* Syns dock inte så mkt på denna bilden men söt som få e hon i sin "Melinda" tröja *ler* Tack Katja, Lucas och Eva än en gång för denna tröjan ;)



Nu blir det bebismys                                   c",)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0