Mys stund ;)

Här myser jag med min underbara dotter ;) Älskar att ha henne på bröstet och bara mysa ;) Finns inget bättre och sen somna ihopa eller bara vila och småblunda ;)



Här e vi hos syrran och Dino myser med Melinda ;) Blixten e så skarp på min kamera i mobilen så d blir aldrig bra bilder på Melinda på kvällen alls =/



Den söta outfiten fick hon av syrrans sambos mamma och pappa ;) Sjukt sött på henne ;) Ska åka till dem en dag när vi ändå ska till syrran elller åt d hållet så dem kan få träffa Melinda gumman ;)

Kände mig lite kass igår, smått febrig typ men känner mig mkt bättre idag iaf som tur är ;) lir ofta små dålig på höst och vinter =/ Hatar kyla, höst och vinter =P Usch! Nej 25 plus grader året om hade varit kanon ;)

Nu blir d mys under filten med Melinda                          c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0