Dammråttorna tar över!!!

Jisses med dammråttor som ugglade under soffan! Skygga jävlar dem där =P Dåliga katter ja har som inte jagar dem och äter upp dem tycker jag =P Får reklamera Zazzi *haha*

Fick ett ryck och tokstädade idag när Per körde iväg för att hjälpa en vän och tog Melinda med sig ;) 2½ timme va dem borta så ja hann med en hel del i städväg och ja satt ner max en kvart ;) D ja gjort idag skulle tagit iaf en vecka normalt sett när ja e själv med henne =P

Skönt att röja lite extra, va ett bra tag sen sist =P Får försöka göra d oftare men d finns jämt så mkt att göra i hemmet samt att göra med Melinda så hemmet liksom förfaller =/ Får aldrig ordning helt och hållet och man sliter med all städning och att hålla fint men d blir aldrig fint helt =/

Björn och Anna va här en stund idag och hälsade på ;) Björn är en bra vän till mig och Anna e hans sambo ;) Riktigt trevliga och snälla människor ;) Tack för en trevlig förmiddag ;) Ska försöka ta oss till dem en dag med, dem bor riktigt fint i en lägenhet på landet utanför Båstad ;)

Fick fina bilder på mina 2 kisar idag ;) Zazzi verkar va bättre med sitt haltande och hon beter sig normalt som sagt så ja tror hon slagit i sig häromdan när syrran va här med deras hund Dino. Mina katter hatar hundar och får panik att springa iväg och hoppa upp. Dino e så feg så han går aldrig riktigt nära dem heller *hehe* Fegaste Amstaffen ever =P





Har precis badat Melinda gumman och hon verkar märkligt nog ha slumrat =P Hon sover ALLDRIG på dagen hemma. I vagnen eller i bilen sover hon oftast men e man bara hemma så sover hon icke men i gengäld kan hon sova allt mellan 8-12 h på natten *ler* Sen hon va 6 v har hon sovit hela nätter ;)

Nu kallar duschen på mig                                 c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0