V 18 ;)

Gått in i vecka 18 idag och tog lite bilder på magen ;) Ja märker skillnad på hur kläderna sitter på mig nu och för 1 månad sen ;) För en gångs skull kan man va stolt över att säga att man bara blir 2tjockare" och "tjockare" för varje dag som går *ler*  It is for a good cause =)



Bristningar hör till graviditeten men förhoppnigsvis så försvinner dem nästan helt sen. Händer mkt med kroppen under graviditeten och ja e inne i en fas nu då ja mår kanon i graviditeten ;) Snart gått halva tiden ju så tiden går tokfort!

Tog en fin bild på mina 2 bebis hårbollar precis ;)



Får en helt splonkans ny mobbe om ca 2 v då den "swappade" inte fungerade fullt ut så får ja en helt ny *ler* Längtar tills ja kan ha en ordentlig mob igen. Får krupp på denna nedrans Sony Ericsson mobben! Älskar Nokia och min nya Nokia e kanon på alla sätt och vis =) Visst den strulade nu 1 gång men mobiler nu e så fulla med allt möjligt så d vore konstigt om d ALDRIG strulade och min mobbe går varmt kan ja säga ;)

Tjohej                                       c",)

Kommentarer
Postat av: Katja

Smörj in dig med en mjukgörande kräm minst 1 gång om dan så slipper du bristningar. Det gjorde jag och fick inte en enda bristning.. Bara ett tips.. :) Puss

2011-03-17 @ 21:25:21
Postat av: MalinOpel

Åh tack gumman ;) Skickar mess till dig så får du tipsa om kräm ;) Puss på er sötnosar <3

2011-03-18 @ 11:12:22
URL: http://malinopel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0