Är ju en halvtidare typ =P

Ja jobbar ganska mkt mer än va som e sagt och det tackar inte Malin nej till =P Denna veckan ska ja jobba även fredag och lördag, va bara tisdag från början ;) lskar detta jobbet så det e bara kul och ja vill jobba med ;)

Är kalas på lördag då Lova blir 1 år ;) Jisses va tiden går fort! På tal om ngt helt annat så kommer ja få en helt ny mobill med *wii* Den har varit borta i över en månad så dem reklamerade den till Nokia så ja får en ny ;) Tack Katja ;) Har saknat min mob och ja bör ha den nästa vecka ;)

Fick en fin bild på kisarna häromdan med min digital kamera ;)



Dem jävlarna snor min och Pers stolar =P Hihi ;) Dem känner sig som kung och drottning =)
Zazzi till vänster och Calibra till höger ;)

Har ju ingen hörnsoffa eller nån soffa alls så detta e vår soffa =P Ska bli skönt sen när vi hittat en soffa så man kan ha ett vardagsrum! Har en resårbottenmadrass som säng soffa dock men en skön soffa e mer än välkommet ;)

ZING                                       c",)

Kommentarer
Postat av: Katja

Så lite så min vän.. Minsta jag kunde göra..

Puss

2011-03-08 @ 21:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0