Väla halva dan =P

Strosade runt på Väla mellan 12 och 19 idag i stort sett hela tiden ;) Först själv ett par timmar och gjorde ärenden sen kom syrran så va vi på Factory Outlet och gjorde lite klädes fynd sen blev d Väla igen så ja har varit igång nästan hela dagen ;) Känns skönt att va igång och göra annat än att bara va hemma och fisa =P E inte snål men sparsam då vi behöver pengarna till så mkt annat i sinom tid ;)

Hittade en Arne kudde på Bolagret för 199 kr som ja bara älskade!



Fanns i massa härliga olika färger ;) Hade varit snyggt med lite olika såna fina färger ihopa i vår framtida Arne soffa *ler* Riktig myshörns säng kanske med massa stora Arne kuddar ;) MYSFAKTOR HÖG <3

Syrran köpte massa skröffs på Panduro och hon skulle tvunget få ihopa det till ett par örhängen på Väla så detta blev resultatet ;) Javisst blev d en bra bild på min störda syster =P



Ja e dålig på att översminka mig dvs med ögonskugga och sånt shit så vi experimenterade på Väla med lite färger på mig som ja sen glömde bort att ja hade på mig så d va inte så konstigt att alla glodde på mig *haha*



Dock blev denna bilden bättre ;)



Ska experimentera en dag med hemska färger som spygrönt, orange mm för att se hur man ser ut ;) Vet inte vilka färger ja passar i ju =P Lila passar ja i men Turkos e ja osäker på =P Har mkt lila kläder då ja älskar lila färg samt att det passar mig väldigt bra ;) Lila kan du ha till alla tänkbara färger med i princip ;)

Då va d snart helg igen! Tiden bara flyger iväg! Har inget planerat alls i helgen vad ja kan komma på =P Får nog kolla med Per så ja inte lyckas dubbelboka ngt =)

Snorkallt hade vi idag! Har haft typ 2-4 plus grader men i förmiddags hade vi fanimej -10!!! Tvi vale!!! Hoppa hoppas hoppas att våren kommer tidigt så man kan va ute och njuta aav vädret och va mer aktiv och må på topp ;) Mår inget bra alls på vintern =( Avskyr vintern samt hösten. USCH! Tur ja har Per & Kisarna som kan hålla mig glad och må bra ;)

Tjohej                                           c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0