Kisemys ;)

Blir mkt kisemys när man bara går hemma och här e lite mys bilder på mina 2 älsklingar som ja älskar sjukt mkt ;) Dem betyder väldigt mkt för mig Zazzi & Calibra ;) Utan dem hade jag inte klarat mig så bra genom alla motgångar som ja gjort ;)

Zazzi tokmyser ;) ( hon e sjukt mammig av sig )



Zazzis och Calibras svansar bildar en cirkel ;)



Calibra håller om sin mamma Zazzi ;)



Dem brukar tvätta varandra och ligge bredvid, på varandra och mysa bredvid mig jämt ;) Dem e alltid i det rum där jag är i princip ;) Man e aldrig ensam iaf ;)

Är skönt att all snö e borta nu men d lär väl komma mer snö =( Usch =( LÄNGTAR sjukt mkt till våren och sommaren så man kan börja leva igen och må bra fullt ut ;) Vintern e ja så tråkig, trött och uttråkad och vill ingenting alls och håller mig bara inne. Har alltid hatat vintern och kylan. D e dumt att Sverige inte är ett exotiskt land där det är sommar året runt ;)

Per har fått en ny tjänst på jobb så nu jobbar han skift ;) Skönt för då kan vi hitt på saker på vardagar och få lite mer gjort här hemma mm ;) Han e så glad för dennna tjänsten han fått och d e kul för honom ;) Tjänar mer på det plus att han vill jobba i skift med ;)

Haj haj                       c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0