Jeppes 17 års kalas

Ja då har min minsta lillebror snart fyllt 17! Fan va tiden går fort och vad mina små syskon blir stora och åren bara går! Minns d som igår när Linus & Jesper va små skitar *ler* D värsta e att man blir ju själv äldre med vilket man inte tänker på =P GAH! Tiden går sjukt snabbt alltså. I år e d 9 år sen ja flyttade hemifrån, 9 år sen bilolyckan och 9 år sen ja köpte min älskade Zazzi ;) Köpte min älskade Calibra detta året med som ja fick nöjet att ha i 7 år ca ;) Händelserikt år det där 2002.

Som vanligt så tog inte Malin några bilder på kalaset mer än 1 och det va på Lova & Dino ;)



Dem va så försiktiga mot varandra och Lova lade huvudet mot Dino till och från och ville mysa ;) Så gulligt ;) Undrar hur mina kisar reagerar på bebisar egentligen? Ska bli kul att se ;)

Jag landade i Munka vid 15 tiden och körde därifrån vid 23 tiden. Hade trevligt med familjen hela kvällen ;) Per jobbade så ja åkte dit själv. Behöver va ifrån varandra med lite då och då ;)

Fick en fin Zazzi bild häromdan btw ;)



Ha en skön söndag                                c",)

Kommentarer
Postat av: lina

2002 e ett år inte jag vill minnas för då hände detta:

*vatten läcka i hela vårt hus.

*farmor dog i en bilolycka.

*morfar fick två hjärt infarkter.

*moster fick en hjärt infarkt.

*syrran höll på att dö av utomkveds havandeskap.

*jag blev operead av cysta i mitt vänstra bröst.

*mamma dog.

*och allt detta som hände mig gjorde att jag fick gå ifrån mitt jobb då jag inte var tillräckligt fokuserad på jobb.

ska mycket till nu för att man ska känna sig nere kan jag säga för jag tror jag har haft mitt värsta år i mitt liv och det har jag rest mig ifrån.



2011-01-23 @ 19:29:27
Postat av: mona

skit vad tiden går...Tänk att det e snart 9år sedan olykan å vi bliv antagna till tv.Men det var roligt år med med alla roliga fester vi hade,kuddkrig mm

kram

2011-01-31 @ 11:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0