Bola

From vecka 20 ca så hör fostret i magen ljud utifrån har jag läst ;) Det är väldigt populärt med en sån Bola ( mammakula ) och jag har googlat och det finns få sorter tycker jag. Jag hittade dock en som va i silver med swarowski kristaller ( lila, what else ) som jag skulle vilja ha den dagen det gäller mig ;) 399 kr kostar den ;) Jag vill INTE ha en mamma kula i metall utan d ska va i silver 925 ;)



Handgjordasmycken.se heter denna sidan som hade denna ;)

E många som skaffar barn och som skaffat barn så det är mkt barn i ropet just nu ;) Älskar barn och jag vill ha barn, minst 2 st och den första ska va en pojke sen en flicka ;) Har alltid velat ha en storebror så man kunde spanat in hans polare =P Hehe ;) Min äldsta lillebror Roger fick en dotter 9 Mars och nu i december fick 2 av mina kusiner vars ett barn så d odlas på för fullt nu när alla kommer upp i åldrarna ;)

Då blir man 30 detta året och innan jag skulle bli 30 så skulle ja ha 2 barn minst va min plan men det blir liksom aldrig som man tänkt sig. Vi tar en dag i taget så får vi se vart livet bär hän med oss helt enkelt ;)

Alldeles för många motgångar hade jag förra året så detta året hoppas jag på att det blir en tvär vändning iaf ;) Jag förtjänar lycka och inte ständig olycka =/

Förlorade 2 katter, butiken lade ner där ja jobbade, singel efter ett längre förhållande. Det va dem 3 stora sakerna men däremellan har det varit en massa små olyckor där med.

Än så länge så börjar 2011 bra med Per i mitt liv *ler lyckligt*

Carpe Diem                                        c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0