Vecka 39 ;)

Är inne i v 39 nu och jag har 9 dagar kvar nu bara till BF ;) Undrar när den lilla syrken vill komma ut till oss ;) E så spännande att lägga sig nu varje kväll och undra om d kommer ske inatt eller på dagen dan därpå eller när det sker ;) Blir ju som Triss lotter, plötsligt händer det och man har ingen aning om när det ska ske =P





Nu är det riktigt nära ;) Jag håller mig så nära hemmet jag kan och drar inte iväg på längre sträckor. Har inte så mkt ork heller till att ta mig långväga utan jag vilar mest och tar det lugnt ;)

Idag firar mina föräldrar sin 30 åriga bröllopsdag ;) Grattis på er mina älskade underbara föräldrar ;) Får försöka fixa ett kort där båda två e på samma foto =P Pappa hatar att bli fotograferad så det blir sällan bilder på dem ihopa =P

Nu kallar duschen sen ska vi handla                                 c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0