Vecka 38 ;)

Idag har jag 16 dagar kvar till BF bara =P Nu är det nära och ja har ofta sammandragningar och förvärkar i inte alltför starka stadier som tur är men ofta ;) Går jag en eller två dagar över tiden så sätter dem igång mig pga min dåliga rygg så ja klarar av det så ja slipper gå långt efter BF om d skulle bli så ;)

Lite vecka 38 bilder blir det här ;)





Det kvava vädret har hittat tillbaka till oss nu igen och ja mår inte alls bra i detta vädret =( E sjukt jobbigt att bara svettas och svettas när man bara sitter och inte gör någonting. Usch! E tufft att andas med och det ständiga trycket neråt gör att man inte orkar ta sig nånstans heller i princip eller va igång. Jag e så van vid att va igång mkt sommartid och inte va stilla för ja älskar sommar och värme men inte just denna sommaren =P Dum planering att va hög gravid sommartid =P Får planera nästa bättre ;)

Idealet just nu är är ett hus med en sval källare, trädgård och med pool                                    c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0