Sömnen har kommit ifatt =P

Jisses som ja sovit nu inatt och idag på dagen ;) SKÖNT!!!! Behövde jag verkligen ;) Dock e ja så himla trött så ja orkar ingenting alls, e precis man orkar gå på toa ju =P Tar musten ur en att va ur gängorna såhär på övertid =P Puh! Får hoppas på att vår lilla syrk kommer snart =) Blir förvisso dåligt med sömn då med och energi och allt men man slipper ha en mage som tar all energi och ork ifrån en, e lite lite svårt att lägga av magen när man inte orkar =P

Kisarna har legat och sovit med mig typ hela dagen dem med ;) Dem e jämt där jag är och helst ska dem va på mig eller så nära som möjligt dem små sötnosarna ;) Fångade en bild på dem när dem låg ihopa i soffan idag ;)



Vädret e sjukt växlande här med fortfarande. Haft halv storm nu i några dagar med regn och även idag med men sen kl 14 ca så har solen varit framme och varmt som bara den blev det =P Väldigt märkligt väder det här =P Får tyvärr inse att hösten e på väg =( Usch usch, hatar höst och vinter =( Kyla e min värsta fiende!

Nu e ja ganska så pigg men d e ju så dags när klockan är 17.00 =P Finns inte mkt att göra nu inte så man får bli hemma och titta fiilm =P Har alla "Jönsson ligan" filmerna nu, alla 8 så det blir ett race med dem en dag ;) Kanske börjar redan ikväll ;) E inte alls glad för svensk film men ÄLSKAR Jönsson ligan filmerna ;) Kult filmer ;)

Njut av värmen så länge den varar                                       c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0