Mys till vintern önskan ;)

Till vintern önskar jag mig en sån här One Piece ;) Tror inte jag har råd med en sån själv dock då det kostar med bebis. 1400 kostar den dyraste sen tror jag det va 1100 för den andra här på bilden ;)





Den tvåfärgade vill jag helst ha eller bara i helt lila som denna utan fula skumma mönster =P Finns liknande såna här på marknden men jag har hört att dessa ska sitta skönast och bäst och va mkt mer tåliga. E originalet ju ;) Hoppas ja får råd att köpa en sån så man kan ha mys i massor när kylan kommer med lilla syrken och med älsklingen ;)

Vädret idag har varit grått, mulet och rehnat lite så jag har vädrat hela dagen och mår relativt bra men e väldigt trött idag så jag har bara legat i soffan och sovit lite och vilat ;) Haft massa mys med kisarna med klart ;) Per började jobba idag efter semestern så nu får ja va själv hemma igen men förhoppningsvis inte så länge till ;) 12 dagar kvar idag till BF så när som helst kan lilla syrken komma ut till oss *ler*

Ständigt denna längtan och väntan                                       c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0