Kisarna känner att ngt e på G

Den senaste veckan har kisarna varit grymt mkt på mig och pratat en massa och inte lämnat mig ifred. Verkar som om dem känner att ngt håller på att hända nu. Dem e sjukt keliga normalt sett samt sociala men detta tar priset för dem e alltid på mig när ja ligger i soffan och där jag är där är dem ;) Dem e tom på Per en hel del och dem brukar ty sig mkt mer till mig än till nån annan.

Undrar om dem vet vad som är på gång eller bara att det är ngt på gång. Jag hoppas bara att dem går bra ihop med lilla syrken sen mina 2 kisar. Calle min hane gillar inte hundar och barn då dem springer efter honom både hund och barn men Zazzi skiter i vilket och hon finner sig i allt. E bara så orolig över att det inte kommer att fungera, mina kisar betyder allt för mig och det har dem alltid gjort. Barn går före såklart så jag hoppas hoppas hoppas att allt ska gå vägen för jag vill inte sälja nån av mina kisar =(

Bildbevis på att dem ligger på mig jämt =)



Och här ligger dem bredvid mig tätt på mitt täcke klart =P



Har bara legat i soffan idag och varit helt off och nu e d kväll så nu kan man snart nanna kudden utan att få dåligt samvete att det är för tidigt ;) Sover dåligt till och från så mina dygn e så knepiga med sömn påmdagen mm =P Hoppas ja kan sova inatt men senaste tiden har ja inte kunnat sova en hel natt utan att va uppe ett tag eller ett par perioder per natt =P

Natti natti                                                                 c",)

Kommentarer
Postat av: Jenny L

Dem e såå söta.. o dagarna går neråt =) snart tid gumman. pussilur

2011-08-07 @ 23:52:27
URL: http://mittlivsomjenny.devote.se/
Postat av: MalinOpel

Tack gumman ;) ja jag räknar ner dagarna nu och det är 10 dagar kvar nu till BF ;) Vi vill bara ha ut vår lilla syrk nu så vi kan va föräldrar på riktigt ;) Pussilur

2011-08-08 @ 10:56:18
URL: http://malinopel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0