Illamående och massa tryck från bebis

Den senaste veckan har det varit mest illamående och en massa tryck från bebis överallt och massor med tryck neråt. Känner riktigt att lilla syrken ligger riktigt långt nere och är förberedd för förlossning men syrken verkar inte vilja komma än =P Vill syrken ska komma nu för ja mår inget vidare alls. Svullen, illamående, trött, ont av trycket nertill och sjukt spänd enorm mage som sjunkit en hel del så det är nära nu ;) 7 dagar kvar idag till BF bara och vi hoppas så att syrken kommer tidigare än utsatt datum!

Har varit rent skitväder idag med stormväder, regn, mulet mm annars hade jag en tanke på att va ute och gå en massa för att kanske få igång syrken så den vill komma ut ;) Försöker röra mig så mkt ja kan när ja inte har har för ont av trycket men ja vilar mkt med som är ett måste även det och äter pasta ;) Man sover så sjukt dåligt med till och från så man e inte mkt på hugget =P

Igår va jag iväg med Kajsa till en gammal kompis som föder upp Siberian Huskys som har valpar just nu på 4 veckor ;) Syrran har alltid älskat vargar samt just denna rasen av hundar så hon har tjatat ihjäl mig på att vi ska åka dit och igår va vi där i 2 timmar ca ;)











Dålig ork som man har så tog ja inte så mkt bilder utan pratade mest med Jenny som hon heter som har hundarna ;) Hon och hennes sambo Alexander har hundarna som hobby ;) En sjukt söt son har dem med, Vincent heter han ;) Har för mig han e närmare 4 år gammal ;) Tack för kelet och titten igår Jenny & Alexander ;) Massor med Siberian Huskys har dem i vuxen ålder ;) Över 10 st iaf och sjukt söta och keliga ;) Denna rasen kräver mkt omvårdnad av motion då dem e arbetshundar och att bo fritt helst och va minst 2 hundar då dem är flockdjur. Är ingen mys hund bara utan d krävs mkt jobb och skötsel, e bara synd om dem om man köper en bara för att ha nån att mysa med och gå vanliga rundor mm. Tur man har kisar som e självgående ;) Hade vi haft hus med 3 st toaletter så hade ja dresserat dem med toa kittet så dem gick på toa ;)

Litter Kwitter från coolstuff.se och kostar 599 kr ;)



Idag har jag varit 2 timmar på Busfabriken med min svägerska Lina och med hennes och brorsans barn Liam och Lova ;) E skönt att komma ut lite då och då trots att man mår illa som bara den och ingenting verkar hjälpa mot illamåendet =P Försöker vila, sova bort så mkt av det ja kan iaf så ja slipper känna av att ja inte mår hundra. Känns som om ja ska spy och andningen e svår till och från. Usch va ja klagar! Är långt ifrån den som klagar normalt sett så nu kommer allt klagande när ja e gravid och man får lov att klaga när man e gravid ;)

Nu vill både jag och min älskling att vår lilla syrk ska komma ut till vår värld så vi kan va föräldrar på riktigt och ha vår bebis i famnen ;) Längtar så tills syrken ligger på mitt bröst och att jag gråter av lycka för det kommer jag att göra! Vi båda kommer att gråta av lycka tror jag ;) Denna längtan e stor och snart. alldeles snart så kommer vi att få uppleva den tillsammans ;)

Syrken rör sig så mkt det går kvällar, ibland nätter samt morgnar och det är riktigt trångt, d märks för rörelserna blir svagare men ändå starka och det känns som om bebisen gräver eller rör runt i en gryta och favorit sysslan e att trycka mot kissblåsan klart =P Bråkstake ;) E syrken en bråkstake så beror det på Per då jag är den snälle och hjälpsamma och han e den som tycker om att jävlas *hihi*

Ska försöka vila, sova nu. Mår riktigt illa =(

Blås nu inte iväg med er och håll tassarna att syrken kommer när som                               c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0