Vecka 22 ;)

Då e man i v 22 ;) Varje fredag går ja in i ny vecka som d ser ut med våra beräkningar ;) Tiden går tokfort! Snart börjar magen även va i vägen och man får minskad rörlighet mm men d e så mysigt med den lille i magen ;)

Har bara varit hemma idag och grovstädat en toalett och ja ska nog ta den lilla med om en stund ;) Sen e d bara köket kvar med grovstädning ;) Behövs ibland men d e tur att man inte är en svinpelle för d e lätt städat ;)

Mag bilder =)





Ser snart inte mina fötter ju *hihi* Magen växer ganska fort nu och bebisen med ;) Nu är den ca 20 cm och väger 500 gram men vikten ökar snabbt nu på den lille med underhudsfett mm så nu börjar d röra på sig ;)

Har haft regn och mulet nu i 2 dagar men d behövs det med så det gröna kan slå ut riktigt när solen kommer igen och då går det snabbt ;)

Hittade lite "Bola" kulor ( Änglapingla, mammakula ) på en sida på nätet som heter : babytime.se och dem är i silver och kostar 279 kr st vilket jag tycker är ett bra pris ;) 2 st är med guldplätering ;)







Hittar dåligt med nån fin Bola som jag skulle vilja ha men dessa e fina tycker jag samt den lila ja lagt upp innan med swarowski kristaller och silver för 399 kr från handgjordasmycken.se ;)



Nu kallar duschen på mig                                                  c",)


Kommentarer
Postat av: Karin

Fin mage du har vännen!



Jag köpte också en sån Bola, en i silver med två små fötter på. =) Jättesöt!



Ta hand om er nu! =)

KRAMAR

2011-04-13 @ 20:46:07
URL: http://mittnyalivochjag.blogg.se/
Postat av: MalinOpel

Ja vet inte vilken Bola ja vill ha så ja har ingen än så länge =P Tack för den fina kommentaren gumman ;) Hoppas allt e bra med er ;)

Kramar

2011-04-14 @ 09:37:15
URL: http://malinopel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0