Vår vädret e skumt =P

Varit skrot väder nu ett par dagar och även idag men på eftermiddagen så sprack d upp iaf ;) Hoppas på fint väder i helgen så man kan va ute och njuta ;) Då va man inne i v 21 nu i graviditeten =) Mår ganska bra just nu i graviditeten ;) Men vissa dagar e ja mer trött än andra men över lag mår ja bra och den lilla syrken känner ja av ofta nu i magen *mysigt* E en sjukt härlig känsla att känna det lilla livet i magen =) E så synd att ni män inte får uppleva detta, är helt underbart ;)

Min ena Hibiscus blommar nu ;) Dem trivs hos mig så dem brukar blomma ofta och jag ÄLSKAR Hibiscusar ;)



Har ett hänge i 18 K guld med en Hibiscus blomma på med =) Visst e dem fina ;) Krukan matchar blommans färg med ;) E så sugen på att göra massa arrangemang med nu när d finns så mkt fint ;)

Calibra min hankatt e så sjukt kelig och blivit väldigt mammig så han e ofta bredvid mig och tok myser och vill bli kelad en massa ;) Här ligger han i min säng soffa ;)



Han e så fin Calle gubben ;) En fotomodells kise ;) Han e mkt bättre nu med kisseriet ;) Går normalt på lådan och allt ;) Ska på återbesök denna månaden så ska dem ta kisseprov igen för att se hur d ser ut men han e mkt bättre nu och dyrt foder får dem jävlarna med =P Hills c/d. Håller tassarna för bra prov resultat sen på återbesöket ;)

Zing                                       c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0