Lovely spring =)

Sköna vårvädret va här hela helgen hos oss men i lördags va ja så sjukt trött att ja inte orkade gå ut ens! Och det är INTE normalt när d gäller Malin och värme och sol! Så fort d e varmt och solen skiner så e jag ALLTID ute till ja ska nanna kudden =) Älskar va ute i vår och sommar vädret och njuta ;)

Sov till och från hela lördagen och va helt trött men igår så va ja hos syrran ett par timmar och njöt i trädgården och åt grillad kotlett ;) E så himla skönt att vårvädret har kommit ;) UNDERBART!!!

Tog några fina bilder igår, på blommor och på ägget Dino *ler*







Fick några fina bilder på mina kisar med idag ;)



Calibra till vänster och Zazzi till höger ;) Här sitter dem och studerar fåglar från fönstret till vår franska balkong ;) Dem låter så gulligt med sina läten när dem får sån på ngt ;)

Zazzi sov så fint på sin ena tass innan så ja va tvungen att ta en bild ;)



Nu till bebis prat ;) Den lille syrken känner ja av mer och mer nu och d e så himla mysigt när man känner att det lilla livet rör runt i magen på en =) E så himla mysigt! Mår riktigt bra i graviditeten och det har ja gjort över lag och inga foglossningar har jag eller annat så än så länge så har jag det kanon ;)

E så magiskt att ett litet liv kan leva så inom en och sen födas ut och andas luft när den har andats vätska i 9 månader ;) Helt sjukt underbart hur ens kropp kan fungera så ;) E bara så trist att mannen inte kan gå igenom det vi går igenom med den lille i magen. Inte förrän han kan känna sparkarna e han med lite på noterna i princip.

Försöker dela mina upplevelser så gott ja kan med Per så han kan förstå någorlunda hur det känns och hur jag mår ;) Har gått lite mer än 5 månader nu så man har mindre än halva graviditeten kvar =P Den 20 April e nästa besök hos barnmorskan ;)

Gaga go                                c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0