Härligt varmt väder på ingång =)

Har haft så skönt väder nu dessa dagarna ;) Dock inte lika soligt som i lördags men d har varit över 10 plus grader och vindstilla märkligt nog =P  Igår låg ja inne med grym huvudvärk dock, men när vädret e så ostadigt så får ja lätt huvudvärk =(

Idag har ja varit ett tag med Maria & Elizia ;) Marias förlossning e planerad till 1 september så hon e 2 veckor efter mig precis =P Elizia blir 3 nu den 11 Maj ;)

Tog några mag bilder nu precis ;)



Vecka 21 e jag i nu ;) Går in i vecka 22 på fredag ;)

Så ovant det är att ha en mage! Man ser ju inte hela sin kropp nu längre pga magen heller =P Och DET är man INTE van vid att inte göra men får vänja mig men d e inte hela livet ja har stor mage ju ;) Har knappt nån mage egentligen ju =)

Njuter varje dag i graviditeten iaf ;) Älskar att känna den lilla syrken röra på sig och trycka och känna på magen =) Längtar tills den lilla sparkar så häftigt så Per med kan få känna av den lilla syrken ;) Är så sjukt underbart att få känna den lille ;)

Har varit dålig på att ta "ego" bilder på mig själv men knäppte några nu idag =)









Usch så blek man är! Måste ut i solen så fort det är varmt ng och få lite färg ;)

Åh d e sååååå skönt att vår vädret äntligen börjar kika fram ;) Blir så mkt gladare och lyckligare då och ja mår mkt bättre ;) På våren och sommaren är då jag mår som bäst =)

Nej nu ska ja snart göra middag ;) Blir blandfärs med fajita kryddblandning i pita bröd med massa gott i *mums*

Gladis                                  c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0