Babyskydd köpt ;) ( Bilbarnstol )

Någon leker med en Skylift på Elinebergsområdet idag i detta varma sköna vädret ;)







Idag har jag och Per varit iväg och kollat lite vagnar en snabb sväng och köpt en bilbarnstol ;) Akta Graco blev det ;) Den kostade egentligen 1899 kr men nu hade dem specialpris på 999 kr så vi slog till ;) Dock va den svart och blå men blir d en tjej så vet hon inte bättre ändå dem första månaderna ;) Blått e ingen färg jag gillar heller men så länge den gör sitt jobb så kan d kvitta ;)



Tror det va denna färgen som vi köpte ;) E denna modellen iaf om ja inte minns fel =P

Nu ska vi bara fynda vagn, säng, skötbord mm på blocket osv til den lilla syrken ;) Per vill ha Emmaljunga vagn så vi får se vad det blir helt enkelt ;) Han har mer pengar än mig så han får styra d mesta då han betalar d mesta tycker jag ;) Så länge d e lätta saker samt ergonomiska för min rygg mm vilket vi e överens om ;)

Nej nu ska ja glassa lite på balkongen                                   c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0