16 Plus grader med sol och ingen vind!!!

Våren va verkligen framme igår och märkte oss med sitt sköna väder ;) Efter jobb igår så körde jag och överraskade min Moster Sirpa och hennes sambo Göran med ett besök och ja blev där i 6 h ;) Va så sjukt underbart väder med 16 grader och sol samt mini vind så vi riktigt njöt ute i vår solen samt i växthuset där graderan låg uppemot 36 grader ibland =P

Tog några bilder på hans fina krokusar och nån Lilja ;) ÄLSKAR våren och blommorna som kommer med den ;)











Vackra bilder av krokusarna ;) Samt en slags Lilja på översta bilden ;) E så dålig på att ta massa bilder nu när ja ännu inte fått min mobil, min digital kamera tar kanon bilder som ni ser men den e stor och otymplig med sin 10 ggr optisk zoom så d e inte en sån liten fick modell så man bär liksom inte runt på den som en turist =P

Tack Göran & Sirpa för en trevlig dag, kväll med god mat ;) Träffade min kusin Helena med samt hennes sambo Mattias och deras lille Benjamin ;) Hade inte kameran i närheten så blev bara dessa fotona från igår =P Men d blir nog dem lyckliga för så slipper dem ha halbra bilder på sig på min blogg *fniss*

Har hittat en klocka som ja verkligen vill ha med på jobb ;) ÄLSKAR den och det är en ny modell i SWATCH gänget ;) Ska försöka sälja massa annat så man kan köpa den eller kanske få av nån nu när ja blir 30 ;) Annars vill ja bara ha pengar eller presentkort tror jag så man kan handla till den lilla när ja fyller år ;)





Swatch e ju vattentäta och tåliga klockor så det är en perfekt sommarklocka plus att ja inte har nån vit och d e sjukt snyggt med en vit klocka när man e lite solbränd ;)

Idag ska ja bara va hemma och städa, tvätta och fixa hemma lite och mysa med kisarna =) Per jobbar till 18 så ja e själv hela dagen så ja kan ta allt i min takt ;)

Ha en härlig söndag                                        c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0