Va ju på tupperware party i söndags =P

Glömde skriva att ja va på Tupperware party i söndags hos min svägerska ;) Hade möd trevligt där ;) Visst ville ja ha saker men e fattig nu men d kommer fler partyn ;) Fick några fina bilder där på mig och Liam & Lova ;)









Sen va ja och hälsade på en killkompis en kväll Martin ;) Här kommer bild på oss ;) Bild på mig i hans jeans kommer med här och dem jeansen fick jag =P Hihi ;) Blev rätt snyggt faktiskt ;)





Sen övriga kvällar har ja varit hos Anders och haft tok mys ;)

Just nu e ja på jobb, byggarna e här och dem river ner inredningen så jag och Bella e här och vaktar ;) Trist att d e slut på denna eran men men livet går vidare ;) Har haft riktigt kul dessa 15 månaderna här på Juvelen ;) Och en erfarenhet rikare ;) Ska se om ja kan få bilder på rivningsgubbarna nu ;)

Tog lite bilder nu i smyg =P







JUVELEN är nu ett minne blott =( Tack för tiden hos er ;) Jobbet på Juvelen har gett mig mkt ;) TACK!

Nej nu ska ja va social mot Bella här ;)

Juveler varar för evigt                                  c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0