Slutjobbat på Juvelen =/

Sista dagen på Juvelen va igår då vi städade av lokalen. Trist men livet går vidare ;) Har inte hänt så mkt mer annars dessa dagar mer än jobba ;) Så nu e ja ledig på obestämd tid =P Ja hittar jobb förr eller senare så d e lugnt ;)

Fredag ikväll och ja e hemma för en gångs skull och tar d lugnt ;) En vän ska komma förbi om en stund så ska vi se film och bråka/mysa med kisarna ;) Saknar min Anders =( Inte träffat honom på 2 dagar nu =( Men han kommer imorn sen sover han här med mig och kisarna ;) *längtar*

Dags för 3 dagars ego bilder =P Hihi ;) E kul att ta bilder när man känner sig fin ;)







Gud va blek man e då! Måste sola lite om ja får råd till det dvs =P Ekonomin kommer suga ännu mer nu än va den har gjort men ja e van. Ja gör d bästa ja kan av hela situationen iaf och försöker hitta jobb samt att snåla och ja gör inte mer än betalar mina räkningar i princip nuförtiden. Nöjen har ja inte pengar till =/ Men ja har kul ändå för d mesta *ler*

Har en st Zazzi som e så sjukt mammasjuk =P Hon e hela tiden där jag är =P Hihi ;) Så gulligt ;)



Just nu ligger hon här bredvid mig och Calibra e under sängen =P På tal om katter ;) Svante Anders katt har sovit på min mage alla 3 nätter ja sovit hos honom *ler* Han brukar ALDRIG ligga på Anders  =) Gulligt att han ligger på mig och nannar ju ;)

Anders Sjöberg                                c",)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0