Sitter fast hos Anders =P

Hehe ;) Japp, ja sitter fast hos Anders då han glömde bort att ge mig nyckel så ja kunde låsa när ja skulle köra =P Hihi ;) Så ja sitter här nu och myser med Svante och data nördar mig ;) Ska snart köra på ovan våningen med min Roboclean ;) Körde nedan våningen igår och tok rent blev det ;) Han har mestadels heltäckningsmattor och min Roboclean e grymt effektiv ;) Mattpiskan e suverän!!! Så ja har lite att göra ändå ;) Han e hemma vid 16.30 skulle ja tro ;)

Hämtade ut mitt nya körkort igår med =P Ser hemsk ut på bilden!!! ja blir inte bra på bild rakt framifrån alltså!!!



USCH!!!

Gillar bättre denna bilden på mig ;)



Hela dagen igår så låg kisarna i sängen totalt döda och trötta =P Jag vaknade 11.50!!! Fi fan va ja sov länge! Men ja behövde väl sova ut antar jag annars sover ja ALDRIG så länge! Kisarna va inte sämre än mig iaf, dem va döda sillar längre än mig *hihi*



Hittat en annons på blocket med ett armband samt ett halsband med Pandora berlocker som ja bara vill ha ;) Kostar bara 650 kr för båda två!!! Sen e d min favorit färg lila ju ;)



ME LIKE THIS ONE ;)

Jag får väl städa ovan våningen snart så har ja det gjort sen kan ja titta på film och mysa med kisen Svante ;)



Svante & Malin mys                                c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0