Going down ;)

Ja har gått ner en del i vikt sista tiden och idag stod vågen på 84 *ler* Har vägt 96 för några få månader sen =P Ska ner till 78 kg iaf e tanken ;) E igång hela tiden och ränner hit och dit ;) Blir oftast smalare när ja e singel för man gör mer och äter mindre ;) Provade tom en kjol som inte passade för några månader sen! Detta e d enda positiva som hänt i mitt liv iaf.

Just nu e allt en enda jävla röra =( Har inget fast boende och söker boende hos nån för fullt då ja inte har råd att bo själv med d lilla ja har ut i pengar =( E inte lätt att hitta boende till mig och mina 2 älskade kisar men d ska nog lösa sig! Är pengarna som inte vill som jag vill trots att ja bara har nödvändiga kostnader. Ska byta bromsar fram på min Vectra imorn och sen ska min bil besiktigas med innan september e slut.

Denna veckan jobbar ja över 30 h märkligt nog men d e bra då ja behöver varenda peng då mina a kassa dagar till att stämpla upp e slut =/ Glömmer oftast min situation när ja jobbar iaf som tur är! Blir så lost när man inte har boende, pengar , inget heltidsjobb mm =( Men ja brukar kunna lösa allt men vissa dagar e mer hopplösa än andra då ja bara gråter och vet inte vart ja ska ta vägen *ledsen*

Va hos Katja och Lucas igår ett tag och umgicks sen sov ja hos syrran ;) Ska sova i Perstorp inatt sen ska ja sova hos syrran sen natten efter hos Christian i Delary och kela kiseungarna som e 6 veckor idag ;) Jobbar hela helgen med, dock bara 3 h på lördag men ja jobbar hela söndag.

Har tyvärr ingen bild att lägga upp då min mob e på verkstad och ja får inte rätt på den andra mobilen med att föra över bilder hur ja än gör =P GAH!!!!!!

Nu fick ja rätt på bild överföringen ;)

Jag och Dino mys ;)

Swimmy swammy                       c",)

Kommentarer
Postat av: Fredde

Synd att man bor så lång bort, har gott om plats. Sen är frågan hur kisarna hade gått med min kise, inte lätt när där redan fins en inneboende :) och barn i mellanåt..

2010-09-02 @ 21:03:45
Postat av: Malin

Tack va du e gullig ;)

2010-09-02 @ 22:43:54
Postat av: Fredde

Har alltid tyckt att man skall hjälpa sina vänner om man kan, nästa gång kan det vara jag som sitter där. Vänlighet kommer man långt med även om man ibland undrar.. :)

Hoppas du får en bra helg.

Kram

2010-09-04 @ 11:31:29
Postat av: Malin

Sant vännen ;) Ja e alltid den som alltid hjälper andra annars men nu e d jag som behöver hjälp =( Kramar på dig i värmen ;)

2010-09-04 @ 12:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0