Danmark och färgade håret ;)

Jag och syrran åkte till Danmark en snabb sväng igår. Hon skulle handla dansk ketchup och senap samt danska tok goda chips ;) Kims heter den sorten och vi har inte kunnat hitta dem alls i Sverige =( Men men, då får man en liten tur istället ju ;) Märkligt nog så klantade vi oss inget alls igår!!! Märkligt som fan tyckte vi men vi får väl igen det när vi träffas nästa gång =P Hittade ett grymt snyggt silver armband med ametister i en butik där som va handgjord. VILL HA VILL HA VILL HA!!!



Va den inte så snygg så säg ;) Ngt med Österns pärla hette butiken. Lite indiska saker eller va där nu va =P

Fick några få bilder när vi va iväg igår ;)





Den sista bilden är dock jag med hårfärg i ;) Blev typ samma färg som ja redan hade men va mest för utväxtens skull som jag färgade plus att ja ska klippa mig imorn ;) Blir en grymt snygg frisyr som ja ska ha *ler* NICE ;)

Väl hemma sen på kvällen så kollade ja lite på nätet och vem va inte snabbt framme och barrikaderade sig på datorn om inte självaste Zazzi =P



Hon låg på datorn först men ja drog undan henne lite ;) Mina kisar e alltid där jag är ;) Går ja ner e dem nere med mig och går ja upp så e dem uppe med mig och dem e överkeliga och översociala ;)

Nu ska ja göra lite nytta                                c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0