Börjar bli ordning här nu ;)

Nu börjar d likna ngt här i mitt nya hem ;) Fått igång Jonas med så han håller ordning här mm *ler* Ja e kommandoran som pappa brukar säga *hehe* Ja e van vid att bestämma och styra och ställa med allt och alla ;) E bara för att ja e äldst av 6 syskon ;) Älskar ordning och reda och va Boss ;) E dock en rättvis boss och vill allt och alla väl alltid och sätter oftast andras behov före mina egna behov!

Fick nån fin bild på Helge, Jonas Papilon vovve ;)



Han e så tillgiven och söt ;) Kisarna går faktiskt väldigt bra överens med honom ;) SKÖNT ;) Ska ändå bo här ett tag tills ja hittat eget när man har heltidsjobb eller ngt ;) Tar en dag i taget och allt löser sig förr eller senare ;)

Den 11 oktober ska ja göra en ny tatuering *ler* Va d blir säger jag INTE iaf =P Blir en överraskning vettu =)
Ska fylla i min kise tass på magen en dag med ;)

Vill ha Calibra igen! Här på gården står här en till salu, inye tokfin men kan bli. Lilla motorn 8 v med 115 hk 2 liters ;)



Sen finns denna i Klippan och har stått stilla länge länge! Ska försöka hitta ägaren till den ;) Antar att motorn rasat då den bara står eller ngt. E d en 16 ventilare så kan d stämma in. E en 8v eller en 16v iaf, så mkt vet jag ;)



Nu ska ja snart ut och blåsa bort i den enorma blåsten                      c",)


Kommentarer
Postat av: Fredde

Söt vovve, katterna måste väl nästan vara större än han ??

Den röde bilen ser uta att vara risig men betald, sen den gula ser ju fin ut på bild, men rasad motor är ju inte så kul om det stämmer. Båda kostar nog en del att få till, tyvärr. Men lycka till, man måste ha planer och drömmar, det är det som driver en framåt.

Kram

2010-09-12 @ 21:13:25
Postat av: Malin

Har tyvärr inte pengar till nån av dem men drömmar måste man ha ;)

2010-09-14 @ 10:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0