Åstorps bo nu ( Snuggarp )

WWIII! Äntligen har ja hittat boende dör ja har ett EGET rum *ler* E så glad och lycklig ;) Tackar min vän Stellan för detta ;) TACK STELLAN ;) Va han som fixade ett boende till mig ;) Han ja bor hos heter Jonas och är 41 år gammal och tydligen känner ja honom sen innan för 8 år sen! Haha!

För 8 år sen hade ja åkt i hans bil en hel kväll och haft mkt trevligt den kvällen ( inget sex då iaf såp ni vet ) och d tjåliga e att ja minns fan verkligen inte det!!! Han beskriver allt som ja vet stämmer mm men ja minns INGENTING! Kan ärligt säga att efter bilolyckan så har ja sämre minne =( E mkt ja inte minns som ja har gjort sen dess =( E väldigt hemskt men sant!

Känner mig så dum att ja inte minns kvällen med Jonas! D va samma sommar som bilolyckan skedde som ja åkte med honom i hans Ford "Pitbull" Orion. Pinsamt värre när han kläckte ur sig det alltså! *rodnar av pinsamhet*
Och JAG rodnar INTE ofta! Tåler allt och lite till då ja bara har killkompisar i princip =)

Har fått någorlunda i ordning här och ska fortsätta imorn att tömma d rummet som ska bli mitt rum ;) SKÖNT!!! Kisarna trivs bra här som vanligt ;) Dem känner sig hemma överallt ;) Han har en 3 årig hund, en Papillon som heter Helge *hehe*

Ny bild på en smalare jag *ler*



Va tycks om mitt nyare jag ;) Ska ner ett antal kilo till e tanken så e ja helt nöjd ;) Ska bli så skönt att få struktur på sitt liv nu och hitta rätt väg i livet ;) Ja tar en dag i taget så ser ja vart vägen leder mig ;)

Gjorde öronljus ikväll ;) Fi fasen med skit ja hade i vänster öra!!!! Hehe =P



Har varit ledig idag och ja e ledig imorn med sen e d på d igen i 5 dagar ;)

Ska duscha nu sen blir d fanimej sängen!

Poco loco                                      c",)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Får du kuk där med?

2010-09-07 @ 08:44:02
Postat av: Malin

Moget skrivet vem du nu än är. Hört talas om vänner mellan kvinna och man?

2010-09-07 @ 09:43:56
Postat av: Erik

Vilket moget inlägg. Skakar på huvudet.

Du ser kanon ut keep it upp:-)

//Erik

2010-09-07 @ 17:01:00
Postat av: Fredde

Grattis !!! Skönt att det fixar sig. Hoppas det blir närmare till jobb så det blir bättre. Lycka till på nya stället och du ser snyggare och snyggare ut för varje bild.

Någon är visst väldigt avundsjuk på dig och vänner som ställer upp.



Hoppas vi får möjlighet att träffas snart igen. :)

2010-09-07 @ 19:11:07
Postat av: Malin

Tack mina vänner ;)

Ja trivs bra redan nu ;)

Ja snart nog får ja tid över till att umgås med vänner ;)

2010-09-07 @ 19:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0