Arrangemang och besiktigat Anders bil ;)

Igår gjorde jag ett fint arrangemang till Anders med 3 växter i samt lite fint pynt ;) Den blev riktigt fin ;) Va längesen nu jag pysslade med mina blomster arrangemang och det älskar jag ;) Jag tycker det är sjukt kul ;) Ska sätta upp lappar lite här och var om att ja gör såna på beställning ;) Har ju all tid i världen nu =P





Älskar att göra arrangemang i dem glasen ;) Blir så himla snyggt ;) I LOVE IT ♥

Sen idag 12.50 så besiktigade jag Anders bil. Han sålde den ikväll då han ska köpa en helt ny Peugeot nästa år ;) Är lång leverans tid på dem men den som väntar på ngt gott =P Han har sin firma bil som han kör med så han klarar sig utan privat bil. Han jobbar med markanläggning. Tog ett par fina bilder på hans före detta bil ;)





Nej nu kom jag precis hem och nu ska ja mysa med kisarna                 c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0