Värmen e nog här för att stanna hoppas jag! ;)

Andra dagen nu med grymt fint väder med sol och blå himmel och över 20 grader varmt *ler* Härligt! Trist man jobbar idag bara i detta vädret men e sånt man får ta =P Hoppas verkligen vädret håller sig på midsommar med ;) Dagarna går ganska fort fram till helgen nuförtiden tycker jag *längtar* Ska bli så mysigt och härligt att vara hos Krille från torsdag till måndag ;) Kan inte beskriva i ord hur kul vi har ihopa och stor trivs med varandra ;) Har aldrig känt såhär för nån annan! Han e speciell och jag hoppas han är min rätta man *ler*

Fortsätter d såhär mellan oss så blir ja världens lyckligaste kvinna!!! ;) Har aldrig träffat nån som e så underbar som honom på alla sätt och vis! Saknar min Booty! =( Men vi ses snart igen ;) dagarna går fort fram till helgen ;)

En kompis va inne i butiken idag och provade lite ringar och hon slängde ut en rolig kommentar ); *haha* Lutti sa såhär : Denna ringen e ju genomskinlig! *asg* Hon e så go Lutti ;) Bild på ringen som va genomskinlig kommer här ;)



Sen va ja på City Gross igår och handlade saker som ja ska ha hos Krille så ja slipper ha så mkt packning till honom så ja köpte kattlåda, kattsand, katt skålar, deo, rakhyvel och tvål ;) Ska köpa schampo och balsam med hos frisören sen e ja klar med mina bestyr så behöver ja bara packa ner lite i klädesväg ch katterna när ja ska till honom ;) SKÖNT! Utav detta ville ja komma fram till en rolig skylt ja såg på City Gross med stavningsfel =P *haha*



Vad är Bald kan man då fråga sig =P Haha!

Har som sagt lyckats njuta lite i solen igår och lite smått idag ;) Hoppas vädret nu håller i sig så vi kan va i stugan i Tylösand nästa helg och ha d mysigt och romantiskt och bara koppla av och va och njuta av varandra och bara glömma tiden och stänga av sin mobil ;) Ska bli så härligt!!!

Har fått lite mer färg iaf ;) Skratta inte åt mig på denna bilden bara för ja e osminkad! =P



Together departed                                c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0