Sol på min lediga dag idag!!!

Wiii! Japp! Solen e framme på min lediga dag så ja ska ut i solen så fort ja bloggat ;) Som ja skrev sist i min blogg så har ja haft ännu en underbar helg med Krille ;) E mer utvilad idag men ja e sliten än så d e tur att ja e ledig ;)

Va så lycklig igårkväll att ja grät av lycka!!! D gör jag aldrig annars så detta måste va ngt speciellt med Krille ;) Mår så bra med honom och är på topp och känner mig som den lyckligaste kvinnan i världen *ler*

Tog några fina bilder igår på en favoritblomma ja har som ja fick när ja fyllde år av Ukki & Mummo ;)







Kan inte komma på vad denna sortens blommor heter bara =P Men där e 3 olika färger på stammen och d e hel läckert!!!

E bara tvungen att lägga upp en bild till på Krille här idag för han e så snygg, söt, härlig, underbar, rolig, snäll och mysig!!!



Tack för att du förgyller mitt liv och gör mig lycklig Krille ;) Vet ärligt talat inte va ja skulle ha gjort utan dig!!!

Nu blir d sola hela kroppen och bli finare                          c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0