Mysig helg med Krille ;)

Har haft en helt underbart skön och mysig helg med Krille ;) I lördags kväll lagade han fläskfile gryta med nypotatis till oss ;) Helt underbart gott va det!!! Laga mat D kan han minsann ;) D e ett stort plus i kanten på merit listan *ler*

Efter middagen så kopplade vi av och hade mys framför tvn ;) Vädret va ingen höjdare alls denna helgen =( Men vi lyckades få d mysigt ändå ;)

På söndagen så drog Krille mig med ut på Sightseeing då ja aldig varit i Kristianstad eller i Åhus. Vädret va tyvärr mulet men inget regn men d gick bra ändå att se sig omkring och få nån bild lite här och var ;) Tog lite bilder i Åhus och i Kristianstad ;)





Där e så fint vid stränderna i Åhus så d e inte klokt! Speciellt Äspet ( tror ja d hette ) Stranden va helt vit, småkornig och fin ;) Ja du ser på bilderna hur d ser ut ju ;) Sjukt fint ;) Ska bli kul att åka dit när d e fint sommarväder och koppla av och mysa ;) Hamnen va med fin med massa restauranger och allt!

Vi gick på ett ställe i Kristianstad som dem kallar för Knullstigen ;) Är en trägångbrygga genom ett träsk och djungel och där va riktigt mysigt i vegetationen där ;)

Sen bjöd Krille mig på en solning i solarie ( då solen LÖS med sin frånvaro =( ) Sen blev d hem och duscha sen ha mys med kebabrulle och tallrik ;)

Har varit helt jävla underbart denna helgen med! Mår riktigt bra nu med mitt liv tack vare Krille ;) Varken han eller jag vill slänga sig in i ett förhållande så vi går sakta fram sen får vi ser va som sker men d verkar positivt från båda sidorna *ler* Är i ett slags dejtingstadie än. Dejtar, träffar bara honom ;) Känns rätt att bara göra det än så länge ;) Han e så underbar *ler* Tack för att du fått mig att må på topp Booty ;)

E måttligt trött idag då vi varit uppe länge och flängt och haft riktigt kul och mysigt ;) Ja körde hem nu på morgonen idag så ja kunde komma hem i tid. Måste dammsuga, duscha och packa ner saker som några vänner till Sara ska h med sig ner till Kreta imorn då dem ska ner till henne!

Börjar jobba 16.15 så d e lugnt än så länge =P Ska vila en stund sen köra igång ;)

Tack  Booty för en härlig helg igen ;) Längtar tills fredag då vi ska ses igen hela helgen ;) Du har fått mig att må bra igen fullt ut Krille. Du väcker bara härliga känslor i min kropp och själ *ler* Puss på dig Krille Booty ;)

Booty Bootsy                          c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0