Härlig kväll med Fia & Kris =P

Ja d blev jobb mellan halv tre och åtta igår. Innan jobb körde ja till Väla för att lämna en klänning som ska bli utsydd vid bysten ;) Väl på Väla springer ja på min vän Sofia!!! Hihi ;) D slutar med att vi fikar i Hyllinge sen lånar hon min bil och sen hämtade hon mig när ja slutat jobba ;) Självklart kom syrran med till mitt jobb innan ja stängde så kvällen slutade med att vi 3 fjantade ihop oss på Pizzeria Roma i Åstorp *ler* Vi hade rövkul som vi  brukar säga ;)

Ovanpå allt när vi skulle betala så sade pizza snubben att det gänget som satt bredvid er har betalat er mat!

Va?! Vi fattade ingenting! Pizza snubben sa att dem hade nog sagt att vi tillhörde varandra ;) Haha! Den ena tjejen som satt i det gänget kände ja till då hon jobbar på Ur & Penn på Familia ;) Dem hade som tur va inte kört utan stod utanför så vi fick hejda dem så d blev rätt ;)

Då sa den ena i gänget att vi hörde du med jobbade på Familia ;) Så då sa ja att då kan d va svårt att undvika notan *haha* D va riktigt kul igår och vi 3 höll låda som aldrig förr!!! Hihi ;)



Pizzorna där e ENORMA!!! Och riktigt goda *mums*



Gänget bakom va Ur & Penn gänget =P



Litta halvsuddig bild men vi skrattade så mkt allihopa så bilderna blev inte bättre i slutet på kvällen =P Så kul vi hade! Får göra om detta snart igen och vi har lite planer vi smider på med va vi ska göra *ler brett*

Fick några fina bilder på mig själv igår med i min fina dagens outfit ;) Sofia e fotografen ;)





E kul att ha bra bilder på en själv som man kan titta tbx på när man e gammal och skrynklig och ful =P

Vädret denna veckan ska va skit och d e skönt för ja jobbar tom torsdag kväll sen e ja ledig i 3 dagar ;) Ska va på Modell för en dag med syrran på fredag ( på min 29 års dag ) kl 14 sen på kvällen ska vi ha fest kl 19 ;) Sen lördag ska ja till Krille i Kristianstad och bli där tills söndagen ;) Han ska laga fläskfile gryta *mums*

Så d e full rulle jämt här ;) D e skönt!!!

Nej nu ska ja städa och slänga igång en maskin tvätt och hämta en av mina brödrar Linus ;)

Booty                        c",)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pizza är bland det godaste som finns. :P

2010-06-10 @ 21:25:22
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0