Snor kallt och kylan ska hålla i sig =(

Usch usch usch =( Hatar hatar hatar kyla och vinter =( E riktigt rå kallt ute numera!!! Har haft som lägsta temperatur här 15 mnus grader!!! E duktigt kallt alltså!

Men d positiva är att d går åt bättre tider iaf =) D e huvudsaken *ler* Jonas börjar jobba from imorn så nu får han banne mig vänja sig vid att gå upp tok tidigt UTAN att SNOOZA *harklar sig* Han e duktig på att snooza min Jonas =P

Köpte Sing Star 80´s idag med presentkortet som ja fick av Tessan och Pontus ;) Ska prova det i helgen, på söndag för ja ska jobba på lördag sen blir d kalas i Munka för Liam ;) Han fyller 4 år imorn och min Zazzi gumman blir 8 år imorn ;) Tiden går riktigt fort! Känns som om ja skaffade min Zazzi gumman igår =P

Fick en bra bild på min Turbo när han låg på Zazzis plats (bredvid min kudde) i sängen ;)




Zazzi ligger alltid där annars bredvid mig varje natt ;) Hin ligger ofta på min kudde med mig ;) E så gulligt! Sen kommer Turbo och lägger sig precis under Zazzi och lägger sina tassar på min rygg och sträcker ut sig och ligger där. Calibra brukar ligga nere vid mina fötter ;) Vauxhall ligger sällan i sängen med oss dock =( Men när d händer så ligger han typ vid våra fötter ;) E så mysigt att ha dem i sängen ;) Har alltid haft kisarna i sängen med mig ;) Räcker ja sover borta en natt så blir ja sjuk för ja saknar dem så!!! Kommer sakna dem tok mkt när vi e i Turkiet men d e d värt ;) LÄNGTAR TILL TURKIET!!!

Ska hålla kväll nu och vila ;)

Merhaba                       c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0