Lite julklappsbilder ;)

Har inte tagit några bilder på julklapparna ja fått förutom Eriks skiva som ja fick av min Jonas ;) *ler* Tog lite foton nu på 3 smycken ja fick ;) Sen fick ja presentkort utöver det så där har ja inget att ta bilder på =P Har ju redan tagit bilder på d ja köpte i klädväg och lagt ut på min blogg ;)

Min ena kollega gör dessa smyckena i silver och i ametist som detta settet va i som ja fick ;) www.pieceofsoul.se är hennes hemsida ;) Underbart fina smycken!!!

   

E svårt att få den fina lystern i ametisterna men dem e grymt fina ;) Blev riktigt glad över detta ;) Tack ;)

Ska ta fler bilder en dag på lite annat ja fick i julklapp tänkte jag ;) Har haft mkt och har en del nu att göra nu med i dagarna ;) Jobbade i 4 timmar idag sen hem och städa sen ut och gå en liten runda. E duktigt jävla snorkallt så blev ingen jättelång runda för d gjorde nästan ont att andas ju!!! Usch för vintern =(  Fick en fin bild på en ganska stelfrusen bäck dock idag på rundan ;) Ja gick med Jonas idag *ler* Tack baby =)



Syns dock lite dåligt men den va riktigt frusen bäcken och d rann ytterst lite vatten under isen och mellan dem tjocka isflaken! Brrrrrr =( LÄNGTAR till sommaren och inte minst till Turkiet *myser och drömmer mig bort* E fanimej 12 minus grader ute nu! Va ca 7 grader kallt när vi va ute innan PLUS att d självklart blåser så då blir d dubbelt så kallt plus moms!!! Skrotperiod e detta *suck*

Man får hålla modet uppe och tänka positivt och göra roliga saker ;) Ska bowla ikväll med Micke, Louise, Mackan och Jack. Ska bli kul! Va riktigt längesen vi bowlade =P Ska bowla i 2 timmar ;) Börjar kl 20.00 ;) Jonas gör middagen nu ;) Steker sjömansbiff sen värmer vi bara potatisgratängen som ja gjorde igår ;) MUMS!!!

Ska hoppa in i duschen nu och få upp min kroppstemperatur sen äta gott gott gotti gott gott =P

STRIKE!                             c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0