Liam kalas igår sen Karlslundsbadet idag ;)

Igår firade vi Liam som blev 4 år ;) Han fyllde 4 den 8 Januari, samma dag som min Zazzi ;) Kalaset började kl. 18 och vi körde därifrån vid 22.30 tiden. Åt gott och snackade litta här och var =P Liam fick en mini dammsugare av mig ( en röd Electrolux ) som fungerar som en vanlig bara det att den va riktigt liten 0ch toksöt!!! Glömde dock att ta foto på den. Ska ta ett foto på den imorn, ska hämta min kattsand hos dem som dem köpte till mig, glömde med ta dem igår =P Haha! Blir så ibland! Han fick en fräck tårta lilla Liam ;) Tog inga bilder igår, hade fullt upp med att kela Liam och snacka med alla ;) Men tog dock en bild på tårtan här!



Idag har jag, Jonas, Kajsa och Johan varit i Landskrona på Karlslundsbadet och lekt av oss i poolerna och åkt rutschkanor ;) Har haft riktigt kul idag! Vi har bestämt att vi ska bada oftare ;) Badet vi va på va som ett Mini Aqua kul ;) Ska åka till Aqua kul en dag med ;) ÄLSKAR vattenland!!! Ska til ett stort vattenland i Turkiet med ;)

Kajsa lyckades att slå i huvudet ordentligt i en rutsckana men inte fan blev hon normal för det =P Hihi ;) Skämt åsido *ler* Sorry Kris =P Ja råkade vricka min fot lite smått bara i kanan och Johan fick en stor mängd vatten rätt i ögat av en bobba fett som kom åkandes från kanan. Jonas va den enda som inte skadade sig =P HAHA!!!

Va riktigt kul idag att leka av sig lite i vatten och simma ngt litet gjorde vi med klart ;) Men ska simma mer på Billesholms simhall eller nån annanstans. Får åka till ett ställe där dem bara har en pool med simbanor så man kan "göra nån nytta" istället för att bara leka ;) E bra för kroppen med att simma ju ;)

Blev pizza/kebab från "Rhodos" sen efter badet och d va gott och behövligt *ler*

Har dammsugat nu när vi kom hem, satt igång en tvättmaskin och städat toan! Puh! NU ska ja hålla kväll och BARA ligga på soffan med min Nikken massage på ryggen och mysa under ett täcke ;)

Boo yah                         c",)

Kommentarer
Postat av: jonas

en annan e ju tränad å inte gnäller... :-)

2010-01-10 @ 19:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0