Blodgivning ;)

Ska man iväg sen idag och lämna blod för 25 gången ;) Ja började lämna blod när jag va 18. Har dock haft uppehåll på nästan 2 år efter bilolyckan och tatuering men annars e ja flitig och lämnar blod ;) Jag har O+ så ja kan ge blod till alla ;)

Börjar bli kallt ute nu igen, va runt nollan innan och vände neråt nu igen =( Längtar verkligen tills våren kommer och till Turkiet klart ;)

Händer inte möd här nu annars mer än jobb typ =P Jobbar kväll idag sen jobbar ja förmiddag imorn sen 3 timmar på lördag ;) Jonas e lång ledig denna helgen, han e ledig fredag och måndag. Lördag kommer Putte till oss och sover hos oss till söndag. Imorn vet vi inte än va vi ska göra, har lite planer men får se va som sker ;)

Ja gör blomsterarrangemang på fritiden om ni vill beställa ;) Här kommer min annons ;)



Hade d gått så hade ja mer än gärna gått i ide nu på vinterhalvåret! Fan va skönt d hade varit! Och gå i ide när man har mens! Hade varit så himla skönt att bo utomlands i ett varmt område där d e varmt året runt ;) Men ja skulle nog inte kunna flytta utomlands bara sådär, har mkt som håller mig kvar här i Sverige. Men d hade varit riktigt skönt!!!

Nej nu ska ja dammsuga och duscha mm sen iväg! Ska gå runda med Dino sen lämna blod ;)

Shibby                 c",)

Kommentarer
Postat av: stjärnan

Hmm, du glömde en sak med denna annons o d va att din underbara fd granne som fixade den åt lilla dig =P

2010-01-17 @ 19:05:28
URL: http://elinguis.blogg.se/
Postat av: Moi

Visst ja! Elin min härliga granne gjorde min arrangemangs lapp ;) TACK!

2010-01-18 @ 10:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0