Voxen har rymt.... Orkar snart inte med fler motgångar...

Min Vauxhall lyckades rymma igårmorse då Thorbjørn skulle sticka till jobb... han lyckades få in Zazzi och Calibra men inte Vauxhall... Jag va ute och letade och kallade hela dagen till och från igår men fick inget napp alls... Orkar snart inte med fler motgångar... Mår riktigt riktigt dåligt igen... *gråter* Vet snart inte vart ja ska bli av!!! Allt går emot mig och jag har verkligen inte gjort ngt alls så d ska bli så illa som det e nu =( Har inte kunnat få i mig mat, bara dryck. Sover riktigt dåligt nu men sov riktigt dåligt inatt... Ont i huvudet av allt gråtande och magen... Vill bara ha hem dig Voxen! Please, find your way home Voxen!!!! I´m begging you!!! Mina katter e mitt allt!!! Orkar inte att han med kommer gå bort....

E långledig nu, e ledig idag och imorn med. Ska en runda till Katja sen och umgås ett tag sen hem igen och leta efter Voxen. Ska få upp lappar i krokarna på Voxen så kanske nån sett honom. Han har ljusblått halsband med namn och mitt mob nr på sig. Skulle han ha tappat det så har han en tatuering i ørat. Suck... Varfør straffar du mig gud?! Har verkligen inte førtjænat detta.... *gråter*

Hamnade hos grannen Annika i torsdags och drack lite vin med henne och hennes ældsta son va med med 2 kompisar. Dem e 17 år gamla. Tog lite bilder på oss.





Blev en 3vlig fest ;)

Har tagit nån bild på 2 av mina favorit smycken i silver med ;)





Har många favorit smycken men dessa e favoriterna just nu!

Ber att du kommer hem min Voxen Poxen.... vi saknar dig otroligt mkt.... Kolla med folk ni umgås med som bor i Stidsvig att hålla koll på min bebis Voxen... Skulle kunna gøra vad som før att få hem honom... vad som helst...



Snælla ni... Hjælp mig att hitta Vauxhall.... kan inte komma till ro førræn ja hittat honom...Orkar inte mer motgångar nu.... Orkar inte med fler.... Snælla, hjælp mig... e desperat och riktigt deprimerad och behøver all hjælp och stød ja kan få......

Kom hem till mamma Voxen, jag ber dig!!!                               c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0