Sara kom iväg till Kreta nu ;)

E riktigt glad för Saras skull att hon kom till Kreta ;) E trist för då e ja själv men för hennes skulle e ja riktigt glad!!! Har bara varit jobb jobb som gällt här denna veckan! Va fredag som ja va ledig bara =P En av mina underbara Hibiscusar blommar nu och den e grymt fin!!!



E så fina blommor på alla mina Hibiscusar ;) Har i olika färger med ;)

Har dagar då ja e uppe och dagar då ja e nere =( E mest nere pga att där bor en tjej hemma hos mitt x Jonas direkt efter att ja flyttat och d känns precis som om man blivit huggen med kniv i ryggen =( E en vi känner gemensamt men d gör inte saken bättre alls! E bara tillfälligt hon skulle bo där tills hon hittat annat boende men verkar som om hon ska bli där. Hon vill inte förstöra mellan mig och Jonas men d e precis d hon gör genom att inte hitta annat boende. E inte snällt alls =( Hennes x e inte alls glad över detta heller. Man vet liksom inte vem man kan lita på heller ju! Mår fruktansvärt dåligt över detta då jag och Jonas har starka känslor för varandra och d blir inte bättre av att där bor en annan.... *gråter* Detta bryter ner mig sakta trots att ja försöker strunta i det men ja kan inte d går inte! Dem får mig att må så dåligt... =( E riktigt riktigt trist.....Trodde ja betydde mer än så.

Åt bakad potatis med Bella igår med min egen blandning ;) Fetaost, keso, gräddfil, annanas, kyckling, räkor och rödlök *mums* E så himla gott!!!



Får se va d blir för mat ikväll när ja slutat jobba. Ska till en kompis som har jobb att erbjuda mig verkar d som ;) SKÖNT! E skönt att NÅGOT kanske kan gå bra och åt rätt håll! Inget annat verkar gå på rätt håll ju =( Fick dålig lön och a kassan kluddar än, har inte fått på 4 månader pga pappers kludd =( Suck.... Dessa jävla auktoriteter!

Kan inget gott hända mig snart? Förtjänar verkligen inte att leva på botten och aldrig kunna göra nånting alls =( Har inte gjort ngt dumt alls! Vill bara alla väl ju!

Önskar mig ett liv där ja har d bra ställt med killen jag älskar! D e inte för mkt begärt men allt sånt ligger långt bort från mig nu som d ser ut nu =(

E riktigt negativ idag men måste skriva vad ja känner dag ut och dag in. Söker jobb hela tiden och frågar runt mm men ingen lycka sker på den fronten heller =( E skönt att skriva av sig här va man verkligen känner. Just nu önskar ja att ja inte hade några känslor alls så ja bara kunde ignorera all skit som händer hela tiden =(


Tilll ngt mer positivt! Fick en fin bild på mig själv igår ;) Hade en bra hårdag mm =P Nu ska ja jobba hela söndagen fram till kl 17 och ja missar d underbart fina vädret =(

Just love me please           c",)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0