Kise mys ;)

Har massa mys nuförtiden med mina underbara kisar *ler* Dem e så härliga och ger mig ovillkorlig kärlek ;) Dem e mitt allt!!! Jobbar mellan 14 och 17 idag sen e d helg ;) Ska bara va med olika vänner hela helgen och koppla av och ta d lugnt och hoppas på att d blir fint väder i helgen så man kan va ute och röja i trädgården och va ute och njuta med kisarna ;)



  

Min Vectra har gått långt nu jue =( Hade gått under fyra tusen mil när ja köpte den 2006. Är en 2004 års modell ;) Ska städa och tvätta den i helgen med om vädret tillåter dvs =P D behövs verkligen!!! Sist fixade Putte d till mig ;) Har bara tokregnat idag men än e inte dagen slut! Hoppas d blir finare väder ikväll så vi kan va ute och njuta ;) Va 17 plus grader hemma igårkväll när ja kom hem efter jobb!!! ;)

Ha en skön 1:a Maj           c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0